P 47 Thunderbolt BRAZYLIJSKI DZBAN

Moderator: karolkonw

Awatar użytkownika
Krocionorzec
Posty: 1097
Rejestracja: czw 28 lis 2013, 18:51

Re: P 47 Thunderbolt BRAZYLIJSKI DZBAN

Post autor: Krocionorzec »

Panowie bardzo proszę o zaprzestanie konwersacji pobocznych jak mawiał mój profesor! Trzymajmy się tematyki modelarskiej a nie poglądów politycznych oraz opinii na temat ekologów. Radosław przypominam, że tutaj dyskutujemy o modelach.
Obrazek
wrobelsparrow
Posty: 45
Rejestracja: pn 26 maja 2014, 03:22

Re: P 47 Thunderbolt BRAZYLIJSKI DZBAN

Post autor: wrobelsparrow »

Panowie szybkie pytanie: Okuma Ceymar Baitfeeder czy Daiwa Ninja FD 3000a? Jeśli zły dział to przepraszam, ale po tagach nie znalazłem.
Awatar użytkownika
Yash
Posty: 329
Rejestracja: czw 22 maja 2014, 22:35

Re: P 47 Thunderbolt BRAZYLIJSKI DZBAN

Post autor: Yash »

Mi się podoba. Przekonałem się.
Awatar użytkownika
Yash
Posty: 329
Rejestracja: czw 22 maja 2014, 22:35

Re: P 47 Thunderbolt BRAZYLIJSKI DZBAN

Post autor: Yash »

Ojciec Dyrektor pisze:A tak serio. Przyjrzałem się i krzydełka bardzo fajne, tylko dlaczego nie pociągnąłes takiego zróżnicowania dalej? O ile wcześniej wspomniane skrzydła są na prawdę kul to już za kabina pilota w tył dzieje się mało, jakoś tak niekonsekwentnie. Nagana !
A spód to jebać, i tak stoi dupom do dołu, ja to jak będę robil następny to brzucha chyba w ogóle nie maluje bo szkoda farby.
Powierzchnie częściej eksploatowane będą inaczej wyglądać niż te mniej eksploatowane. Nie dziwi więc że grzbiet samolotu za kabiną jest mniej zruchany skrzydełka co po nich się lata i biega. Tak samo końcówki skrzydeł. Tutaj akurat muszę bronić kolegę Karola.
Awatar użytkownika
bohdan
Posty: 2853
Rejestracja: czw 21 mar 2013, 11:51

Re: P 47 Thunderbolt BRAZYLIJSKI DZBAN

Post autor: bohdan »

ale że po BRAZYLIJSKU?
ODPOWIEDZ

Wróć do „karolkonw”