Bristol F.2B 20.48 a może jakiś inny numerek?

Moderator: potez

Awatar użytkownika
potez
Posty: 1397
Rejestracja: czw 12 lip 2012, 09:46

Re: Bristol F.2B 20.48 a może jakiś inny numerek?

Post autor: potez »

Silnik sie maluje:
Obrazek
pierwsze 8 świec przypiete:
Obrazek
tak, jestem #ponurymodelaż
levee

Re: Bristol F.2B 20.48 a może jakiś inny numerek?

Post autor: levee »

znów sklejka słabo pomalowana...
Awatar użytkownika
potez
Posty: 1397
Rejestracja: czw 12 lip 2012, 09:46

Re: Bristol F.2B 20.48 a może jakiś inny numerek?

Post autor: potez »

to nie sklejka Panie Dobrodzieju to LIPA! :lol:
tak, jestem #ponurymodelaż
karolkonw
Posty: 899
Rejestracja: sob 23 cze 2012, 18:12

Re: Bristol F.2B 20.48 a może jakiś inny numerek?

Post autor: karolkonw »

daje kredyt zaufaia ale poki co....
Rafał B
Posty: 1697
Rejestracja: sob 23 cze 2012, 20:13

Re: Bristol F.2B 20.48 a może jakiś inny numerek?

Post autor: Rafał B »

potez pisze:to nie sklejka Panie Dobrodzieju to LIPA! :lol:
...nooo, nie da się ukryć, że lipa Panie...liiipa... 8-)
Awatar użytkownika
potez
Posty: 1397
Rejestracja: czw 12 lip 2012, 09:46

Re: Bristol F.2B 20.48 a może jakiś inny numerek?

Post autor: potez »

No dobra, po zakupieniu mądrej ksiazki i zrobieniu wg niej gaźnika okazało sie że musiał być inny bo wtedy nie mieści sie karabin maszynowy - musialby prosto przez ten gaźnik strzelac.
Mam dokumentację do amerykańskiej wersji tego silnika ale cwani jankesi zamontowali sobie w nich swoje gaźniki - przedziwnie powyginane w dół ale dopiero od 501 egzemplarza wyprodukowanego. Te nasze miały europejskie gażniki Zenith. Rzuciłem ręcznik - dorobiłem kolektor do zenitha w takiej wersji jaka znalezłem w necie ale pewności nie mam. Trudno będe musiał z tym żyć :(
Silnik przemalowałem po tym jak mnie komiksiarz kredytami straszył, przy okazji zrobiłem zgodnie z francuskom instrukcją podcięcia na śruby mocujące pokrywy wałów rozrządu, których brakowało a które urozmaicaja ten silniczek , kolektor złożony na ślinę jeszcze i czeka na malowanie ale to juz w zasadzie 90% silnika zrobione :) Zostaje zmontowanie wszystkiego i pozakładanie rur do chłodzenia i pompy wody od dołu.
Obrazek
Ps: @ fragles - plastik pomimo wyginania na gorąco w ustrojstwie do gięcia po dwóch tygodniach zaczał się prostowac :( Musiałem odlac sobie kolanka do kolektorów z żywicy - te trzymają kształt jak należy ;)
tak, jestem #ponurymodelaż
Awatar użytkownika
fragles
Posty: 1187
Rejestracja: sob 23 cze 2012, 23:47

Re: Bristol F.2B 20.48 a może jakiś inny numerek?

Post autor: fragles »

potez pisze:plastik pomimo wyginania na gorąco w ustrojstwie do gięcia po dwóch tygodniach zaczał się prostowac
Łokurde! Patrz pan jaki uparty materiał! :shock:
cooper69
Posty: 1497
Rejestracja: wt 20 maja 2014, 07:09

Re: Bristol F.2B 20.48 a może jakiś inny numerek?

Post autor: cooper69 »

Następny etap to zalać olejem rycynowym, podać benzyny i zobaczyć czy zagdaka ;P
Awatar użytkownika
potez
Posty: 1397
Rejestracja: czw 12 lip 2012, 09:46

Re: Bristol F.2B 20.48 a może jakiś inny numerek?

Post autor: potez »

rycynowym to sie panie podlewa ale rotacyjne. ten to normalnie chodzi na zwykłym oleju mineralnym. V-8 klasyka amerykańskiej motoryzacji zaczęła sie chyba własnie od tego szwajcarskiego wynalazka...
tak, jestem #ponurymodelaż
Awatar użytkownika
bazylms
Posty: 682
Rejestracja: sob 17 maja 2014, 11:32

Re: Bristol F.2B 20.48 a może jakiś inny numerek?

Post autor: bazylms »

Odporny materiał, ale silnik prezentuje się elegancko.
Pozdro - Krzysiek Bartyzel

Czołgi - pancerna pięść armii
ODPOWIEDZ

Wróć do „potez”