Strona 1 z 2
Spitfire MK.IXc z 303 sqn
: wt 20 sie 2013, 13:20
autor: Krzysiek
Cześć,
Niedługo planuję malowanie mojego eduardowego Spitfire'a i sobie wymyśliłem, że skoro nie potrzebne są żadne przeróbki itp to fajnie by było trzasnąć go w malowaniu z 303 sqn z RFką na kadłubie. I tutaj mam pytanie. Czy na rynku są dostępne jakieś kalkomanie albo maski do Spita z dywizjonu 303? Na razie trafiłem tylko na topcolorsa Kagero ale wolałbym poszukać jakiejś tańszej alternatywy.
Re: Spitfire MK.IXc z 303 sqn
: wt 20 sie 2013, 16:26
autor: JBZ
Prosto z pudełka z napisem Mk.IXc late nie zrobisz żadnego 303.
Re: Spitfire MK.IXc z 303 sqn
: wt 20 sie 2013, 16:46
autor: Krzysiek
Ooo serio? Jakiś poważny zakres przeróbek?
Re: Spitfire MK.IXc z 303 sqn
: wt 20 sie 2013, 16:58
autor: JBZ
Filtr powietrza.
Re: Spitfire MK.IXc z 303 sqn
: wt 20 sie 2013, 22:40
autor: Kuba
Wczesny chwyt powietrza jest także w zestawie, stosowna dolna osłona silnika także. Przeróbki będą niewielkie, inny regulator napięcia za płytą pancerną za głową pilota (nie pamiętam, czy to jest w zestawie, ale łatwo zrobić samemu) i ewentualnie wcześniejszy celownik (jak wyżej).
Większy problem to pokrywy działek, bo możesz zrobić np. RF-G BS556, o ile uda się potwierdzić typ pokryw, czy wczesne z dużym bąblem czy późniejsze, takie jakie masz w zestawie. Tu jest moim zdaniem sęk.
Re: Spitfire MK.IXc z 303 sqn
: wt 20 sie 2013, 22:43
autor: JBZ
Kuba pisze:Wczesny chwyt powietrza jest także w zestawie, stosowna dolna osłona silnika także.
Płat ma tyl. cz. osłony do wersji późnej.
Re: Spitfire MK.IXc z 303 sqn
: wt 20 sie 2013, 22:59
autor: Kuba
Proszę?
Nic nie rozumiem z tego co napisałeś
Re: Spitfire MK.IXc z 303 sqn
: śr 21 sie 2013, 00:08
autor: JBZ
Kuba pisze:Proszę?
Nic nie rozumiem z tego co napisałeś
-płat czyli dwa skrzydła czyli to takie z boków kadłuba,
-ma czyli posiada,
-cz. tylna obudowy filtra jest odlana razem z płatem czyli odpowiada późnej IX.
Re: Spitfire MK.IXc z 303 sqn
: śr 21 sie 2013, 11:32
autor: Kuba
JBZ pisze:Kuba pisze:Proszę?
Nic nie rozumiem z tego co napisałeś
-płat czyli dwa skrzydła czyli to takie z boków kadłuba,
-ma czyli posiada,
-cz. tylna obudowy filtra jest odlana razem z płatem czyli odpowiada późnej IX.
Co to jest płat i gdzie występuje w Spitfire to ja rozumiem, nie zajarzyłem tylko Twoich skrótów
Faktycznie nie pokojarzyłem że tylną część późnego chwytu powietrza odlali razem ze skrzydłami, dupa więc a nie wczesny Mk. IXc.
Muszę zerknąć jak to w RC jest zrobione.
Inna rzecz natomiast to pokrywy działek RF-G - późne typu C czy wczesne duże bąble?
Re: Spitfire MK.IXc z 303 sqn
: śr 21 sie 2013, 19:53
autor: Krzysiek
Czyli troszkę się pokomplikowało? No nic, tego spita jednak walnę na srebrno a w przeróbki będę się bawił przy kolejnym.