ROWER

Nie ujęte w innych tematach, ale okołomodelarskie

ROWER

Postautor: panzerflix » czw 06 lis 2014, 00:40

Obrazek

chuj z czatem
na wiosne temat wart ustalenia
my juz z sasiadem cos tam knujemy
strat w swinoujsciu

http://turystyka.e-mucha.info/szlaki-tu ... se-radweg/

koniec w czechach + trip przez gorki do polski i pociag na lokacje...
pewnie trza sie przygotowac... wiec za wczesnie po zimie sie nie da...

chuj wie jak bedzie na bank połtora cza miec tygodnia luzy jak nie dwa ...
i dobry rower.

moze ktos a nuz sie skusi bo znajc zycie
na bank sie dogadamy a wiadomix
ze nie ma fajniejszej rzeczy niz pedalowanie w dobrym towarzystwie ...
aha szlak jest z tego co widze stricte rowerowyw bez automobili
ja juz zonie zapowiedzialem .. :)

P
You are not your thoughts. You are not your story. You are not your body.
Experience your thoughts, experience your story, experience your body, as none of it will last.


http://www.fromthetrunk.com | http://www.panzerflix.com
Awatar użytkownika
panzerflix
 
Posty: 367
Rejestracja: ndz 24 cze 2012, 04:56

Re: ROWER

Postautor: KFS-miniatures » czw 06 lis 2014, 01:06

panzerflix pisze:i dobry rower.


da się miec okazyjnie?
Awatar użytkownika
KFS-miniatures
 
Posty: 6388
Rejestracja: sob 23 cze 2012, 01:23

Re: ROWER

Postautor: panzerflix » czw 06 lis 2014, 01:08

mozna pożyczyć
jak cos msle ze damy rade pomóc
P
You are not your thoughts. You are not your story. You are not your body.
Experience your thoughts, experience your story, experience your body, as none of it will last.


http://www.fromthetrunk.com | http://www.panzerflix.com
Awatar użytkownika
panzerflix
 
Posty: 367
Rejestracja: ndz 24 cze 2012, 04:56

Re: ROWER

Postautor: el Rozito » czw 06 lis 2014, 01:51

To ja, kurwa, pięknie dziękuję za taki wyjazd rowerowy. Ja dojeżdżam na miejsce samochodem, pod sam wyciąg, potem na górę jestem wwożony i dopiero potem ZAPIERDALAM pod wyciąg i znowu. O tak o.
el Rozito
 

Re: ROWER

Postautor: timi » czw 06 lis 2014, 09:56

Leń jesteś bo tylko z górki jeździsz
Dla pozostałych, gotowych uwierzyć na słowo, mam dobrą wiadomość – tak malować modele potrafi naprawdę niewielu. Zła wiadomość polega na tym, że stale komuś nowemu udaje się doszlusować do niewątpliwie elitarnej grupy prawdziwych artystów modelarzy.
Panie RAV, na szczęście, a może wręcz przeciwnie, Panu umożliwiono zostanie pospolitym gnojkiem. Powiedziałam, nie stać cię, nie odpowiada ci? Omijaj szerokim łukiem
Awatar użytkownika
timi
 
Posty: 587
Rejestracja: sob 23 cze 2012, 21:01

Re: ROWER

Postautor: Ojciec Dyrektor » sob 08 lis 2014, 14:31

Rozito latasz coś na bajku z góry kamieńsk? Jak bd sie wybierał na rosół do teściów w piotrkowie to można sie spiknąć, czasami lubie sie urżnąć przed zjazdem i mnie pogotowie zbiera na dole. Mam nadzieje że to nie problem.
Awatar użytkownika
Ojciec Dyrektor
 
Posty: 1253
Rejestracja: śr 28 maja 2014, 05:43
Lokalizacja: USGERPETE

Re: ROWER

Postautor: el Rozito » ndz 09 lis 2014, 11:50

Ojciec Dyrektor pisze:Rozito latasz coś na bajku z góry kamieńsk? Jak bd sie wybierał na rosół do teściów w piotrkowie to można sie spiknąć, czasami lubie sie urżnąć przed zjazdem i mnie pogotowie zbiera na dole. Mam nadzieje że to nie problem.

Z Kamieńska wstyd przyznać jeszcze na rowerze nie zjeżdżałem, tak więc moge ten temat sprawdzić. Kiedyś mnie tak na snowboardzie znudziła i wkurwiła ta górka, że jakoś ją omijałem, a Ziomkowie moi tam jeżdżą i powiadają, że na rower bardzo fajna. Generalnie latam na hopkach za domem w lesie (chociaż coraz rzadziej przez chroniczny brak czasu), w górach na Palenicy i na Malino Brdo w Rużomberoku. Bardzo mnie cieszy, że też Ojcze DH zapierdalasz i dawaj znać jakbyś gdzieś się wybierał.
el Rozito
 


Wróć do Inne...

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości