FW 190 A-3

Moderator: Yash

Awatar użytkownika
Yash
Posty: 329
Rejestracja: czw 22 maja 2014, 22:35

Re: FW 190 A-3

Post autor: Yash »

potez pisze:Mnie się bardzo ten spód widzi - bardzo fajnie zafajdany. :banana:
Od góry mi nie leży ale to dlatego, że akurat to malowanie z ptokiem w ogóle mi się nie podoba - za czarne to wszystko jakoś takie...no ale tak akurat niemieccy oprawcy pomalowali :(
A to miło mi usłyszeć. Co do spodu to inspirowałem się Obrazek

Ale jak Kamil zauważył można było to zrobić subtelniej tak jak na zdjęciu. Cóż tym razem się nie udało, ale mogło też być gorzej.

Mnie ta orla góra się podobała, ale po ukończeniu wiem, że te orły to mi nieźle krwi napsuły. Szczególnie, że to okropne Tamiyowskie kalki.
Awatar użytkownika
fragles
Posty: 1190
Rejestracja: sob 23 cze 2012, 23:47

Re: FW 190 A-3

Post autor: fragles »

Zgodzę się z potezem, to malowanie z ptakiem też mi się nie podoba - taka swoista germańska estetyka od siekiery. Ale w tym modelu jest zrobione przynajmniej git, wyciągnięte są na nim różne smaczki.
Yash pisze: Szczególnie, że to okropne Tamiyowskie kalki.
Co jest nie tak z tymi tamiyowskimi kalkami, poza grubością oczywiście?
Awatar użytkownika
Yash
Posty: 329
Rejestracja: czw 22 maja 2014, 22:35

Re: FW 190 A-3

Post autor: Yash »

Grubość to jedna sprawa to nawet mogłem przeboleć.

Bardzo źle reagowały na płyny. czerwony je tak rozmiękczał, że gieły się zawijały sklejały etc. Trzeba je było nakładać nader ostrożnie i nie przesadzać z płynem bo inaczej zniekształcały kalkomanie.
Awatar użytkownika
Ojciec Dyrektor
Posty: 1265
Rejestracja: śr 28 maja 2014, 05:43
Lokalizacja: USGERPETE
Kontakt:

Re: FW 190 A-3

Post autor: Ojciec Dyrektor »

nie marudź, dobry jest, rób helikopterek z uginającą się trawą wietnamską
Awatar użytkownika
Yash
Posty: 329
Rejestracja: czw 22 maja 2014, 22:35

Re: FW 190 A-3

Post autor: Yash »

Ojciec Dyrektor pisze:nie marudź, dobry jest, rób helikopterek z uginającą się trawą wietnamską
Gdyż nie przyjrzałeś mu się z bliska i nie widziałeś wszystkich zdrad. Zrób sobie wyliczenia i rachunek się nie będzie zgadzał.
Awatar użytkownika
grzegorz75
Posty: 1119
Rejestracja: pt 04 sty 2013, 21:54

Re: FW 190 A-3

Post autor: grzegorz75 »

Mikojan-Guriewicz MIG-17 to sowiecki, jednosilnikowy, myœliwiec odrzutowy o konstrukcji metalowej, w układzie œredniopłata, ze skrzydłami o skosie i usterzeniem klasycznym, znany w kodzie NATO jako Fresco. Oblot prototypu miał miejsce w styczniu 1950 roku. MIG-17 stanowił rozwinięcie konstrukcji MIG-15. Zmiany koncentrowały się na nowym silniku (Klimow WK-1F), doskonalszej aerodynamice oraz zastosowaniu radaru na jednej z wersji rozwojowych. Powstało kilka podstawowych wersji tego samolotu. Pierwsza wersja produkowana seryjnie to MiG-17F. Kolejna, wyposażona w radar to MiG-17PF, a wersja MiG-17PFU miała możliwoœć naprowadzania pocisków za pomocš radaru pokładowego. Samolot był także produkowany na licencji min. w Polsce i Chinach. W Polsce produkcja seryjna ruszyła w 1956 roku pod oznaczeniem Lim-5, powstała także wersja szturmowa (Lim-6bis). Samolot MIG-17 jest do dziœ wykorzystywany przez lotnictwo Mali oraz Korei Północnej. Dane techniczne (wersja MIG-17F): długoœć: 11,26m, rozpiętoœć skrzydeł: 9,63m, wysokoœć: 3,8m, prędkoœć maksymalna: 1145km/h, prędkoœć wznoszenia: 65m/s, zasięg maksymalny: 2060km, pułap maksymalny 16600m, uzbrojenie: stałe-2 działka Nudelman-Rikhter NR-23 kal.23m oraz 1 działko Nudelman N-37 kal.37mm, podwieszane-do 500 kg bomb i rakiet.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Yash”