Po pierwsze to jasne krawędzie są zbyt wąskie i jasne, sprawiając wrażenie, że same krawędzie mają inny odcień, a nie tego że powierzchnia jest mocniej rozjaśniana, poprowadzenie tego po wszystkich krawędziach powstaje do tworzenia nienaturalnego konturu.Spotter pisze:No jasne krawędzie zrobione zgodnie ze wskazówkami Kamila, ale mój błąd polega na tym, że użyłem białej farby, zamiast ją minimalnie zabrudzić. Wtedy może byłoby ciutkę lepiej. No i chyba za ostro pojechałem. Trzeba było delikatniej zrobić.
A pod jarzmem Ci się nie podoba to, że tam rozjaśniłem? Powinienem zostawić ciemniej?
Rozjaśnienie pod jarzmem jest dla mnie nie logiczne, rozświetlasz całość od góry, a więc jeżeli już to raczej pojawiałby się tam cień, a nie światło. Co więcej jeżeli nawet modulujesz po zmianach kątów paneli czy podkreślając granice tychże, to tu nic takiego nie ma miejsca, jest to po prostu kontynuacja płyty, która ciągnie się od góry do dołu bez żadnych zmian, jarzmo i właz jest w tym przypadku oddzielnymi elementami.
Plus teraz się dopatrzyłem jeszcze, że miejscami ci przebija taka brązowawa zieleń, nie wiem czy to niedomalowany plastik czy taka baza była, ale nie do końca się komponuje z rozjaśnieniami (kolor różnie się zdecydowanie odcieniem, wpada bardziej w czerwień, natomiast zdecydowana większość idzie w kierunku niebieskiego), zdaję sobie sprawę, że po weatheringu to zniknie, ale jednak takie detale wpływają na kompozycje i o ile w pewnych póżniejszych efektach miejscami są pożądane, to na tym etapie, nie działają dosyć korzystnie, a w większym stopniu mogą zepsuć odbiór nawet po zakońćzeniu modelu, gdzie widać niespójności w całej modulacji.