Kittyhawk Mk.IV, Hasegawa, 1/48.
Re: Kittyhawk Mk.IV, Hasegawa, 1/48.
Dzięki, dzięki. Ubrudzić się istotnie można, kilka dni temu wyjebałem se wspomniany łosz na spodnie, skarpetki, klapeczki i podłogę.
-
- Posty: 289
- Rejestracja: ndz 24 cze 2012, 20:39
- Lokalizacja: Łódź i okolice
Re: Kittyhawk Mk.IV, Hasegawa, 1/48.
Prawdziwy artysta malarz z Ciebie.
Re: Kittyhawk Mk.IV, Hasegawa, 1/48.
To zależy czy ma berecik z antenkąMecenas/Kolekcjoner pisze:Prawdziwy artysta malarz z Ciebie.
A model podoba mi się bardzo, zużycie świetne i bardzo naturalne.
Re: Kittyhawk Mk.IV, Hasegawa, 1/48.
Super brudzenia.
Spód i zbiornik miszcz
Spód i zbiornik miszcz
Dla pozostałych, gotowych uwierzyć na słowo, mam dobrą wiadomość – tak malować modele potrafi naprawdę niewielu. Zła wiadomość polega na tym, że stale komuś nowemu udaje się doszlusować do niewątpliwie elitarnej grupy prawdziwych artystów modelarzy.
Panie RAV, na szczęście, a może wręcz przeciwnie, Panu umożliwiono zostanie pospolitym gnojkiem. Powiedziałam, nie stać cię, nie odpowiada ci? Omijaj szerokim łukiem
Panie RAV, na szczęście, a może wręcz przeciwnie, Panu umożliwiono zostanie pospolitym gnojkiem. Powiedziałam, nie stać cię, nie odpowiada ci? Omijaj szerokim łukiem
Re: Kittyhawk Mk.IV, Hasegawa, 1/48.
Dzięki Panowie, to jeszcze nie koniec. Dodałem szare smugi za kolektorami wydechowymi, charakterystyczne dla P40, bo takie jakie są byłyby bardzo dobre np. dla Mesera 109, moim zdaniem oczywiście. W nocy zapodam jakiś kolejny apdejt z fotkami.
Re: Kittyhawk Mk.IV, Hasegawa, 1/48.
Świetnie to wszystko wygląda. Bombka z plusem.
I chylę głowę, że Ci się chce prowadzić warsztat z opisem, co, czym i jak. Klasa.
I chylę głowę, że Ci się chce prowadzić warsztat z opisem, co, czym i jak. Klasa.
- tomek_chacewicz
- Posty: 162
- Rejestracja: sob 23 cze 2012, 17:18
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Kittyhawk Mk.IV, Hasegawa, 1/48.
Świetne brudzenie, spód, przejście skrzydło kadłub super!
Re: Kittyhawk Mk.IV, Hasegawa, 1/48.
Szare smugi namalowałem mieszanką czarny Mr Hobby+ biały Mr Hobby+ Flat Clear Mr Hobby+ thinner Mr Hobby (zwykły, nie levelling). Następnie ich przebieg skorygowałem czarnym pigmentem AK. Zacieki przy wlewie oleju poprawiłem mieszanką olejową, którą stosowałem wcześniej; zacieki przy wlewie paliwa to bardziej rozcieńczona thinnerem wspomniana mieszanka z dodatkiem brązu Van Gogh.
Pozostało przykurzyć opony, pomalować i wkleić kolektory, światełka, rurkę pitota, antenkę-bacik, mechanizm otwierania osłon tylnego kółka, celowniczek i finito . Chyba, że o czymś zapomniałem?
Pozostało przykurzyć opony, pomalować i wkleić kolektory, światełka, rurkę pitota, antenkę-bacik, mechanizm otwierania osłon tylnego kółka, celowniczek i finito . Chyba, że o czymś zapomniałem?