[G] Stug IIIg 1:35

Moderator: Robert C

Awatar użytkownika
Robert C
Posty: 98
Rejestracja: czw 22 maja 2014, 08:04

[G] Stug IIIg 1:35

Post autor: Robert C »

Skończyłem go już dawno ale nie mogłem zebrać się do zrobienia zdjęć a i na systematyczne fotki z warsztatu nie było czasu bo studia nie są jednak aż tak przyjemne jak mówili. Jest parę niekonsekwencji i niedociągnięć ale cóż.... następny będzie lepszy :D
Obrazek
Obrazek[/url]
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
Spotter
Posty: 2129
Rejestracja: śr 21 maja 2014, 09:02
Lokalizacja: 3City

Re: [G] Stug IIIg 1:35

Post autor: Spotter »

Czyli ja pierwszy? Hmmm, no to co ja mogę powiedzieć. Na pewno możesz popracować nad szlaczkami. Są średnie. Nie powiem że słabe, ale średnie. Można by je ulepszyć. No i brak mi zróżnicowania. Ta baza trochę monotonna, bez modulacji. A o reszcie się nie wypowiadam. Nie że złe, tylko ... hmmmm, no właśnie... sam nie do końca wiem czy dobrze, czy źle.
Awatar użytkownika
Robert C
Posty: 98
Rejestracja: czw 22 maja 2014, 08:04

Re: [G] Stug IIIg 1:35

Post autor: Robert C »

No wiek że szlaczki średnie :/ Pierwszy raz je robiłem swoim badgerem i wyszło jak wyszło. Zacząłem od przodu je malować a na końcu miałem schurzeny i tam już nad nimi w miarę panowałem.
Awatar użytkownika
Marek Cz.
Posty: 378
Rejestracja: czw 24 sty 2013, 14:30
Lokalizacja: Toruń

Re: [G] Stug IIIg 1:35

Post autor: Marek Cz. »

Mi się podoba. Szlaczki wyglądają naturalnie - czy żołnierze w warsztacie polowym zrobiliby je lepiej ? Nie zawsze.
Model idealnie nadaje się do tego żeby go na jakiś czas odłożyć, a potem wrócić do niego z nowymi pomysłami*



*na brudzenie
ODPOWIEDZ

Wróć do „Robert C”