Tygrys Bengalski 1:35

Moderator: Shadowmare

Awatar użytkownika
Shadowmare
Posty: 217
Rejestracja: czw 16 lip 2020, 13:43

Tygrys Bengalski 1:35

Post autor: Shadowmare »

Nie znam się na temacie calkowicie ale poczytałem i ten Tigr chyba nie jest taki zły. Jest sporo sklejonych w sieci więc to nie moze być jakaś totalna mina :) Planuję złożyć szybko do kupy i tyle. Dokupiłem tylko Zimmerit. Powycinalem z ramek parę elementów i mogę napisać, że bardzo fajnie odlany bez praktycznie nadlewek, twardy dobry plastik. Malowanie z rycerzem. Co wyjdzie się zobaczy, poligon testowy. Jak ktoś ma jakieś tipy odnośnie malowania bądź wie co poprawić w zestawie to proszę komentować.

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Awatar użytkownika
Spotter
Posty: 2129
Rejestracja: śr 21 maja 2014, 09:02
Lokalizacja: 3City

Re: Tygrys Bengalski 1:35

Post autor: Spotter »

Na MW ostatnio ktoś sklejał podobnego i właśnie z tym rycerzem. Nie wiem czy Menga. Ale poszukaj, bo w tematach niemieckich udziela się tam niejaki meser262, który wiedzę o Tygrysach ma sporą. Więc od strony merytorycznej i budowlanej moim zdaniem więcej nie znajdziesz. Warto jakbyś tam też poprowadził warsztat, bo wtedy meser262 na pewno ci pomoże.

Co do malowania, to najpierw złóż, wtedy możemy podpowiedzieć jak malować.
Awatar użytkownika
Shadowmare
Posty: 217
Rejestracja: czw 16 lip 2020, 13:43

Re: Tygrys Bengalski 1:35

Post autor: Shadowmare »

Farbę nałożyć na model potrafię, pytam czy ogólnie kolory na kolorowance są ok, czy godło nie zrypane itp, czy to malowanie z 505 abt wymaga konkretnej wersji części bo jest kilka alternatywnych w zestawie. Jak skleję to będzie za późno.
Awatar użytkownika
Spotter
Posty: 2129
Rejestracja: śr 21 maja 2014, 09:02
Lokalizacja: 3City

Re: Tygrys Bengalski 1:35

Post autor: Spotter »

No to na te pytania ci nie odpowiem, bo u mnie merytoryka nigdy nie była na pierwszym miejscu... ani nawet w czołówce :lol:
Awatar użytkownika
Shadowmare
Posty: 217
Rejestracja: czw 16 lip 2020, 13:43