M22 - Bronco 1:35
Moderator: Kosynier
Re: M22 - Bronco 1:35
Coś tam próbuję z pigmentowaniem ale nie wiem czy idę dobrą drogą.
- panzerflix
- Posty: 369
- Rejestracja: ndz 24 cze 2012, 04:56
Re: M22 - Bronco 1:35
Fajnie wyglada chociaz fotki z dupy ...
troche jak bys chcial porno POV krecic bez rybiego oka ...
troche jak bys chcial porno POV krecic bez rybiego oka ...
You are not your thoughts. You are not your story. You are not your body.
Experience your thoughts, experience your story, experience your body, as none of it will last.
http://www.fromthetrunk.com | http://www.panzerflix.com
Experience your thoughts, experience your story, experience your body, as none of it will last.
http://www.fromthetrunk.com | http://www.panzerflix.com
Re: M22 - Bronco 1:35
To co powinienem poprawić przy fotkach?
- panzerflix
- Posty: 369
- Rejestracja: ndz 24 cze 2012, 04:56
Re: M22 - Bronco 1:35
Wyjebac ten klej
nie no w sumie to sie czepiam
ladnie idzie rob dalej
nie no w sumie to sie czepiam
ladnie idzie rob dalej
You are not your thoughts. You are not your story. You are not your body.
Experience your thoughts, experience your story, experience your body, as none of it will last.
http://www.fromthetrunk.com | http://www.panzerflix.com
Experience your thoughts, experience your story, experience your body, as none of it will last.
http://www.fromthetrunk.com | http://www.panzerflix.com
Re: M22 - Bronco 1:35
OK, jak wrócę do domu to klej leci za okno
- panzerflix
- Posty: 369
- Rejestracja: ndz 24 cze 2012, 04:56
Re: M22 - Bronco 1:35
btw to ma wielksoc pz i ?
You are not your thoughts. You are not your story. You are not your body.
Experience your thoughts, experience your story, experience your body, as none of it will last.
http://www.fromthetrunk.com | http://www.panzerflix.com
Experience your thoughts, experience your story, experience your body, as none of it will last.
http://www.fromthetrunk.com | http://www.panzerflix.com
Re: M22 - Bronco 1:35
Ta sama klasa rozmiarowa.
Re: M22 - Bronco 1:35
Koniec pigmentowania:
Re: M22 - Bronco 1:35
Nowy, lekki czołg mający służyć w wojskach powietrznodesantowych został zamówiony w maju 1941; prototyp powstał pod koniec tego roku i otrzymał oznaczenie Light Tank T9. W styczniu 1942 zamówiono dwa następne prototypy, w których zrezygnowano z niektórych rozwiązań z pierwszej wersji w celu zmniejszenia masy pojazdu (zmieniono kształt wieży, usunięto silnik do obracania wieży, żyroskopowy stabilizator działa i karabin maszynowy z kadłuba). Zmodyfikowane czołgi, które otrzymały oznaczenie T9E1 Light Tank (Airborne), poddano testom w 58. powietrznodesantowym batalionie czołgów. W kwietniu 1942 roku, jeszcze przed zakończeniem prób T9E1, firma Marmon-Herrington otrzymała pierwsze zamówienie na 500 czołgów, a następnie kolejne dwa, na 500 i 1000 czołgów. Łącznie planowano więc produkcję 1900 czołgów tego typu. Produkcja trwała od marca 1943 roku do lutego 1944 roku. Zbudowano 830 czołgów. We wrześniu 1944 roku nieprodukowany już czołg otrzymał oficjalne oznaczenie M22 Light Tank (Airborne).
Czołgi typu „Locust” nie zostały nigdy użyte bojowo przez armię amerykańską. Nie posiadała ona odpowiedniego samolotu ani szybowca do ich transportu w warunkach bojowych. Z trudem można je było przewozić (po zdjęciu wieży) pod kadłubem samolotu transportowego Douglas C-54 Skymaster, ale ponieważ montaż czołgu po transporcie zajmował 3,5 godziny, z możliwości tej nigdy nie skorzystano. W lepszej sytuacji byli Brytyjczycy, którzy otrzymali w ramach Lend-Lease 260 czołgów M22. Użyli oni do ich transportu ciężkich szybowców transportowych General Aircraft Hamilcar. Czołgi brytyjskie otrzymały nazwę Locust (ang. szarańcza). Czołgi brytyjskie były pozbawione uchwytów służących do podwieszania pod samolotem, otrzymały za to wyrzutnie granatów dymnych, a kilka z nich zostało wyposażone w nasadki Littlejohn na lufach dział. Czołgi Locust brały udział w operacji „Varsity” (forsowanie Renu) 24 marca 1945 roku. Zostały tam użyte przez 6th Airborne Armored Reconnaissance Regiment, 6 Dywizji Powietrznodesantowej.
Po wojnie część czołgów została przekazana do Egiptu. Były użyte w czasie I wojny izraelsko-arabskiej 1948–1949, m.in. podczas operacji Horew.
Czołgi typu „Locust” nie zostały nigdy użyte bojowo przez armię amerykańską. Nie posiadała ona odpowiedniego samolotu ani szybowca do ich transportu w warunkach bojowych. Z trudem można je było przewozić (po zdjęciu wieży) pod kadłubem samolotu transportowego Douglas C-54 Skymaster, ale ponieważ montaż czołgu po transporcie zajmował 3,5 godziny, z możliwości tej nigdy nie skorzystano. W lepszej sytuacji byli Brytyjczycy, którzy otrzymali w ramach Lend-Lease 260 czołgów M22. Użyli oni do ich transportu ciężkich szybowców transportowych General Aircraft Hamilcar. Czołgi brytyjskie otrzymały nazwę Locust (ang. szarańcza). Czołgi brytyjskie były pozbawione uchwytów służących do podwieszania pod samolotem, otrzymały za to wyrzutnie granatów dymnych, a kilka z nich zostało wyposażone w nasadki Littlejohn na lufach dział. Czołgi Locust brały udział w operacji „Varsity” (forsowanie Renu) 24 marca 1945 roku. Zostały tam użyte przez 6th Airborne Armored Reconnaissance Regiment, 6 Dywizji Powietrznodesantowej.
Po wojnie część czołgów została przekazana do Egiptu. Były użyte w czasie I wojny izraelsko-arabskiej 1948–1949, m.in. podczas operacji Horew.
Re: M22 - Bronco 1:35
Dzięki za rys historyczny teraz warsztat jest pełniejszy