Malowaniem oszukasz chujnie, ale brakiem chujni nie oszukasz malowania.potez pisze:normalnie z tych żalużji na maske małpy wystają
z chłodnicy zreszta też
Praga RV zplusemzapolskiemalowanie
Moderator: grzegorz75
Re: Praga RV zplusemzapolskiemalowanie
Re: Praga RV zplusemzapolskiemalowanie
Grześ a Ty na polskim fejsbuku po angielsku piszesz ?
Re: Praga RV zplusemzapolskiemalowanie
Czyli nie tylko ja się wzruszyłem do łez.sinus pisze:Pięknie.
- KFS-miniatures
- Posty: 6382
- Rejestracja: sob 23 cze 2012, 01:23
- Kontakt:
Re: Praga RV zplusemzapolskiemalowanie
ambicji Ci nie brakuje a to się ceni. Na pewno będę śledził
Re: Praga RV zplusemzapolskiemalowanie
Lockheed (model 322-61) Lightning Mk. I (AE 979) w trakcie prób - pomiędzy kwietniem a czerwcem 1942 r. - w Aeroplane and Armament Experimental Establishment (A&AEE) w Boscombe Down (hrabstwo Wiltshire).
Po kapitulacji Francji, Anglia przejęła całe zamówienie angielsko – francuskie z maja 1940 r. na 417 Lightningów dla Francji - oprócz 250 Lightningów dla siebie. Wobec niemieckiego zagrożenia, dla oszczędności czasu realizacji, obydwie części zamówienia opiewały na maszyny bez sprężarek. Trzy pierwsze maszyny - AE979, AF105 i AF 106 – dostarczono na przełomie 1941/1942 r. Zostały one oznaczone jako Lightning Mk. I. Ze względu na niezadowalające osiągi na większych wysokościach, realizację dalszej części zamówienia odwołano, a wyprodukowane już przez Lockheeda samoloty zostały przejęte przez USAF i skierowane do jednostek szkolnych jako RP-322, zaś część przerobiono na maszyny P-38 E.
Po kapitulacji Francji, Anglia przejęła całe zamówienie angielsko – francuskie z maja 1940 r. na 417 Lightningów dla Francji - oprócz 250 Lightningów dla siebie. Wobec niemieckiego zagrożenia, dla oszczędności czasu realizacji, obydwie części zamówienia opiewały na maszyny bez sprężarek. Trzy pierwsze maszyny - AE979, AF105 i AF 106 – dostarczono na przełomie 1941/1942 r. Zostały one oznaczone jako Lightning Mk. I. Ze względu na niezadowalające osiągi na większych wysokościach, realizację dalszej części zamówienia odwołano, a wyprodukowane już przez Lockheeda samoloty zostały przejęte przez USAF i skierowane do jednostek szkolnych jako RP-322, zaś część przerobiono na maszyny P-38 E.
- KFS-miniatures
- Posty: 6382
- Rejestracja: sob 23 cze 2012, 01:23
- Kontakt:
Re: Praga RV zplusemzapolskiemalowanie
Taka ciekawostka - Claude to nie Klaudia, to imie męskie. Po prostu Claude.
Re: Praga RV zplusemzapolskiemalowanie
Ciekawostka.
Re: Praga RV zplusemzapolskiemalowanie
Naprawdę musisz cudze posty obsrywać swoim komentarzem ?
Masz jakąś manię czepiania się osób Twoim zdaniem niepoprawnych ?
Wiele osób zamieszcza te same materiały na obu forach i jeszcze nie słyszałem żeby ktoś miał z tym problem
Jak chcesz wprowadzić jakieś swoje zasady to zrób swoje forum i zobaczymy kto tam będzie z Tobą chciał gadać !
Przeczytaj sobie Kolego co mam napisane pod każdym postem i nie bierz dosłownie wszystkiego co czytasz.
Masz jakąś manię czepiania się osób Twoim zdaniem niepoprawnych ?
Wiele osób zamieszcza te same materiały na obu forach i jeszcze nie słyszałem żeby ktoś miał z tym problem
Jak chcesz wprowadzić jakieś swoje zasady to zrób swoje forum i zobaczymy kto tam będzie z Tobą chciał gadać !
Przeczytaj sobie Kolego co mam napisane pod każdym postem i nie bierz dosłownie wszystkiego co czytasz.