Bf 109 E3 Airfix 1:48 (Dla Kuby P.)

Moderator: klajus

klajus
Posty: 80
Rejestracja: wt 02 paź 2012, 11:51

Bf 109 E3 Airfix 1:48 (Dla Kuby P.)

Post autor: klajus »

Czołem wszystkim!
Będę swoje wypociny pokazywał też tutaj.
Zbuduje, jak wicie z nPWM samolot niemiecki...
RLM 02 to XF-22 i XF-49 Tamiya. Tu wyszedł na zdjęciu za szaro:
Obrazek
Tu domieszałem trochę więcej Tamya Khaki XF-49. I wyszło za zielono:
Obrazek
tankmania
Posty: 4010
Rejestracja: pt 22 cze 2012, 23:22
Lokalizacja: Raz na wozie, raz pod wozem.

Re: Bf 109 E3 Airfix 1:48 (Dla Kuby P.)

Post autor: tankmania »

W którymś Wingmasterze była taka propozycja.

XF22 - RLM GREY: 60%
XF52 - FLAT EARTH: 30%
XF2 - FLAT WHITE: 10%
Kuba
Posty: 275
Rejestracja: sob 16 lut 2013, 12:26

Re: Bf 109 E3 Airfix 1:48 (Dla Kuby P.)

Post autor: Kuba »

Paweł, jestem naprawdę miło zaskoczony :)
Bardzo fajnie, że go tu pokazujesz!

Powodzenia dalej!
klajus
Posty: 80
Rejestracja: wt 02 paź 2012, 11:51

Re: Bf 109 E3 Airfix 1:48 (Dla Kuby P.)

Post autor: klajus »

Czy ktoś (Kuba :)) może podrzucić zdjęcie ramy kabiny?
Bo chyba przesadziłem ze szlifowaniem...
Kuba
Posty: 275
Rejestracja: sob 16 lut 2013, 12:26

Re: Bf 109 E3 Airfix 1:48 (Dla Kuby P.)

Post autor: Kuba »

A proszę uprzejmie:

Obrazek

więcej u mnie na stronie:
http://fromreconstructiontodeconstructi ... useum.html
klajus
Posty: 80
Rejestracja: wt 02 paź 2012, 11:51

Re: Bf 109 E3 Airfix 1:48 (Dla Kuby P.)

Post autor: klajus »

Dziękuję!
Czyli, wygląda na to, że Airfix dał całkiem grubaśne odwzorowanie z przodu i to mnie zmyliło...
Dodatkowo szkiełka maja skazę.
klajus
Posty: 80
Rejestracja: wt 02 paź 2012, 11:51

Re: Bf 109 E3 Airfix 1:48 (Dla Kuby P.)

Post autor: klajus »

Skleiłem połówki, szkoda że zaufałem kołkom mocującym i musiałem trochę poszlifować :D
Obrazek
Mam pytanie o pozycję stojącą...
Czy na małe klapy i te na ogonie też mogą być maksymalnie wychylone?
I te na skrzydłach z przodu mogą być otwarte?
Kuba
Posty: 275
Rejestracja: sob 16 lut 2013, 12:26

Re: Bf 109 E3 Airfix 1:48 (Dla Kuby P.)

Post autor: Kuba »

Czekaj czy dobrze rozumiem:

[1] Małe klapy - lotki (to coś na zewnątrz skrzydeł)?

Lotki wychylają się przeciwnie, lewa w dół, prawa w górę. W każdym samolocie z tego okresu.
Ty masz drążek prosto, wklej i lotki prosto bo będzie dziwnie.

[2] Te na skrzydłach z przodu to sloty, mogą być dowolnie ułożone. Nawet jeden zamkniety drugi wysunięty - poruszały się luźno i niezależnie od siebie. Na ziemi możliwa jest każda pozycja.

[3] Na ogonie to stery wysokości, mogą być opuszczone w dół, chociaż to wymagałoby ułożenia drążka w kabinie w pozycji w przód i umocowanie go tak. Same stery i ich mechanizm były wyważane i nie powinny być opuszczone same z siebie.
klajus
Posty: 80
Rejestracja: wt 02 paź 2012, 11:51

Re: Bf 109 E3 Airfix 1:48 (Dla Kuby P.)

Post autor: klajus »

Dzięki, super!
Te duże klapy też mam podnieść? Czy mogą zostać?
Kuba
Posty: 275
Rejestracja: sob 16 lut 2013, 12:26

Re: Bf 109 E3 Airfix 1:48 (Dla Kuby P.)

Post autor: Kuba »

te duże tzn te z tyłu skrzydeł bliżej kadłuba mogą być opuszczone, ale max 40 stopni, nie przesadź. Je opuszczało się ręcznie prostym mechanizmem z napędem łańcuchowym.
ODPOWIEDZ

Wróć do „klajus”