Czołem wszystkim!
Będę swoje wypociny pokazywał też tutaj.
Zbuduje, jak wicie z nPWM samolot niemiecki...
RLM 02 to XF-22 i XF-49 Tamiya. Tu wyszedł na zdjęciu za szaro:
Tu domieszałem trochę więcej Tamya Khaki XF-49. I wyszło za zielono:
Bf 109 E3 Airfix 1:48 (Dla Kuby P.)
Moderator: klajus
Re: Bf 109 E3 Airfix 1:48 (Dla Kuby P.)
W którymś Wingmasterze była taka propozycja.
XF22 - RLM GREY: 60%
XF52 - FLAT EARTH: 30%
XF2 - FLAT WHITE: 10%
XF22 - RLM GREY: 60%
XF52 - FLAT EARTH: 30%
XF2 - FLAT WHITE: 10%
Re: Bf 109 E3 Airfix 1:48 (Dla Kuby P.)
Paweł, jestem naprawdę miło zaskoczony
Bardzo fajnie, że go tu pokazujesz!
Powodzenia dalej!
Bardzo fajnie, że go tu pokazujesz!
Powodzenia dalej!
Re: Bf 109 E3 Airfix 1:48 (Dla Kuby P.)
Czy ktoś (Kuba ) może podrzucić zdjęcie ramy kabiny?
Bo chyba przesadziłem ze szlifowaniem...
Bo chyba przesadziłem ze szlifowaniem...
Re: Bf 109 E3 Airfix 1:48 (Dla Kuby P.)
A proszę uprzejmie:
więcej u mnie na stronie:
http://fromreconstructiontodeconstructi ... useum.html
więcej u mnie na stronie:
http://fromreconstructiontodeconstructi ... useum.html
Re: Bf 109 E3 Airfix 1:48 (Dla Kuby P.)
Dziękuję!
Czyli, wygląda na to, że Airfix dał całkiem grubaśne odwzorowanie z przodu i to mnie zmyliło...
Dodatkowo szkiełka maja skazę.
Czyli, wygląda na to, że Airfix dał całkiem grubaśne odwzorowanie z przodu i to mnie zmyliło...
Dodatkowo szkiełka maja skazę.
Re: Bf 109 E3 Airfix 1:48 (Dla Kuby P.)
Skleiłem połówki, szkoda że zaufałem kołkom mocującym i musiałem trochę poszlifować
Mam pytanie o pozycję stojącą...
Czy na małe klapy i te na ogonie też mogą być maksymalnie wychylone?
I te na skrzydłach z przodu mogą być otwarte?
Mam pytanie o pozycję stojącą...
Czy na małe klapy i te na ogonie też mogą być maksymalnie wychylone?
I te na skrzydłach z przodu mogą być otwarte?
Re: Bf 109 E3 Airfix 1:48 (Dla Kuby P.)
Czekaj czy dobrze rozumiem:
[1] Małe klapy - lotki (to coś na zewnątrz skrzydeł)?
Lotki wychylają się przeciwnie, lewa w dół, prawa w górę. W każdym samolocie z tego okresu.
Ty masz drążek prosto, wklej i lotki prosto bo będzie dziwnie.
[2] Te na skrzydłach z przodu to sloty, mogą być dowolnie ułożone. Nawet jeden zamkniety drugi wysunięty - poruszały się luźno i niezależnie od siebie. Na ziemi możliwa jest każda pozycja.
[3] Na ogonie to stery wysokości, mogą być opuszczone w dół, chociaż to wymagałoby ułożenia drążka w kabinie w pozycji w przód i umocowanie go tak. Same stery i ich mechanizm były wyważane i nie powinny być opuszczone same z siebie.
[1] Małe klapy - lotki (to coś na zewnątrz skrzydeł)?
Lotki wychylają się przeciwnie, lewa w dół, prawa w górę. W każdym samolocie z tego okresu.
Ty masz drążek prosto, wklej i lotki prosto bo będzie dziwnie.
[2] Te na skrzydłach z przodu to sloty, mogą być dowolnie ułożone. Nawet jeden zamkniety drugi wysunięty - poruszały się luźno i niezależnie od siebie. Na ziemi możliwa jest każda pozycja.
[3] Na ogonie to stery wysokości, mogą być opuszczone w dół, chociaż to wymagałoby ułożenia drążka w kabinie w pozycji w przód i umocowanie go tak. Same stery i ich mechanizm były wyważane i nie powinny być opuszczone same z siebie.
Re: Bf 109 E3 Airfix 1:48 (Dla Kuby P.)
Dzięki, super!
Te duże klapy też mam podnieść? Czy mogą zostać?
Te duże klapy też mam podnieść? Czy mogą zostać?
Re: Bf 109 E3 Airfix 1:48 (Dla Kuby P.)
te duże tzn te z tyłu skrzydeł bliżej kadłuba mogą być opuszczone, ale max 40 stopni, nie przesadź. Je opuszczało się ręcznie prostym mechanizmem z napędem łańcuchowym.